czwartek, 21 października 2010

I live in the power of color
















Haniebnie zaniedbuję bloga... Nie mam czasu i efekty są. A raczej ich nie ma. Październik to ciężki miesiąc, muszę wejść w rytm.
A na razie moje nowe rajstopy - prezent od brata. Początkowo nie byłam do nich zbytnio przyjaźnie nastawiona, ale ostatecznie się przekonałam. Szkocka krata na nogach to nowe doświadczenie. Ale oceniam bardzo pozytywnie.
A Wy co myślicie?
Znowu włączyłam datę i czas na zdjęciach, w dodatku złą - wybaczcie - sierotka ze mnie ;))).


Jacket - No name
Dress - Honey Bunny
Tights - Gift
Shoes - Gift
Bracelet - No name

11 komentarzy:

Eule pisze...

mi się bardzo podoba, kolorowo i pozytywnie

frikali pisze...

świetna sukienka!! :)

Natalka pisze...

bardzo podoba mi się połączenie koloru tych rajstop z sukienką :)

v a m p i r e pisze...

hi how are u my friend

red + blue is the best combination ! and the outfit look great with the jacket too

WM STYLE pisze...

hi,
I see that you love clothes and fashion. I would like to let you know that I opened a brand new shop where there are different kind of shoes, bags, clothes and accessories you people that love to mix and match into your Unique kind of style.

Visit the blog shop:
http://wmstyleblog.blogspot.com

Facebook page shop:
http://www.facebook.com/wmstyle

Click Like on the facebook shop to keep track on our latest updates. We update our products weekly, so it's a must to stay tune!

Also, let the word out and let your friends know about it.

Much Love,
Kitty

lady_sport pisze...

śliczna sukienka!

Wynne Prasetyo pisze...

catchy outfit with radiant colors!

Isabel pisze...

i love the blue on you :)

Jasmira Flower pisze...

Dziękuję za miłe słowa! Thanks Girls!!!

gaga1 pisze...

czesc lady w końcu się domyśliłam że czeba się zalogować wyślesz mi swojego e-mail na adres swinkafiona@wp.pl

gaga1 pisze...

gaga z wakacji