wtorek, 4 stycznia 2011

I love second hand!







Oto spodnie zakupione jeszcze w jesieni na ciuchach, kosztowały jakieś 3 zł, bardzo cieplutki sztruks, w pięknym kolorze. Tylko fason trochę nie taki jak trzeba. Zatem korzystając z okazji, że jestem chora i uwięziona w domu, przerobiłam je na rurki, które idealnie pasują do moich futrzaków. Jakieś 15 minut pracy i są nowe spodnie! Żeby zawsze tak było w Nowym Roku! Teraz zabieram się za robienie futrzanych getrów na buty, efekty wieczorem, może jeszcze coś zmajstruję!
Dziękuję za komentarze i wszystkim, wszystkim cudownym Blogerom życzę fantastycznego roku 2011!
Zdjęcia robione w warunkach domowych, tak że wybaczcie jakość!

Pants - Sh + DIY
Tunic - ferri.pl
Scarf - My Aunt work
Boots - Gift ( Allegro)

8 komentarzy:

Talia pisze...

Ja uwielbiam sztruksy. Natchnęłas mnie, muszę sobie kupić jakieś nowe ;)

karla226 pisze...

ja również kocham SH fajny szal i butki, za sztruksami nie przepadam, ale wszystko ze sobą gra

P. pisze...

I ja lubię wynajdywać takie perełki w SH. Chociaż pryzznam, że tutaj najbardziej podoba mi się chusta :)

PASSIONsewing pisze...

oj ja tez uwielbiam Sh piękną masz chustę

lady_berona pisze...

Śliczna chusta!

Lady at home pisze...

Dzięki Dziewczyny!

Anonimowy pisze...

Ale ludzie są wredni wmawiając Ci że dobrze wyglądasz...;( Nie kompromituj się proszę!☻

Marta Be pisze...

fantastyczny zimowy zestaw! :-) jestem zmarźluch - ten zestaw na pewno by mnie ogrzał ;-)