sobota, 11 grudnia 2010

Cooold!






Zima, zima, zima, pada, pada śnieg! I dobrze, w końcu idą święta! Przyznam, że trochę zmarzłam bez płaszcza, ale chciałam pokazać moją nową marynarkę z sh - urzekł mnie jej oliwkowy kolor i dopasowany krój. W głowę za to było mi bardzo ciepło, a podobno najwięcej energii tamtędy zwiewa na mrozie...
Od poniedziałku czekają mnie porządki przedświąteczne i tego typu wesołe zajęcia.
A Wy? Uporaliście się z całą krzątaniną?

Jacket - Sh
Dress - Principles + DIY
Boots - No name
Cap, belt - Vintage
Necklace - No name
Bracelet - H&M

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Buty jakos mi tu nie pasuja ale reszta pozytywnie..

http://subiektywnie1606.blogspot.com

Isabel pisze...

gosh it looks freezing!

Urszula pisze...

świetny ten żakiecik!

Niko's view pisze...

Nie było Ci zimno w golych nóżkach ?:D

nikosview.blogspot.com

Jen pisze...

I love H&M jewelry!!

Arini Desianti Parawi pisze...

cute outfit babe :)

THE SECRET LIFE OF "D"

in Love&Light
Queen D

Slow Fashion pisze...

masz piekne nogi, ale blagam załóz rajty;))) zimno mi jak patrze na gołe nogi hehe ;)))

pancakestacker pisze...

Cute hat! You must be freeeezing in that cold snow! Anyways, you look fab :) Stay warm, darling!

http://pancakestacker.blogspot.com

Lady at home pisze...

Dziękuję za komentarze!
Thanks!!!