niedziela, 13 lutego 2011

White...Black...Red...










Dziś premierę mają kozaki za kolano. Jakoś ciągle brakowało mi okazji, by je założyć. Dostałam je pod choinkę od mojego brata. Całkiem przyzwoicie się w nich chodzi, choć trzeba uważać, bo się ślizgają. Nie udało mi uchwycić na zdjęciach sznurowania z tyłu, nie zdążyłam, mój aparat zastrajkował i pstryknęłam tylko kilka fotek.
No i pierwszy raz odważyłam się na błyszczyk w kolorze czerwonym. Na ogół podkreślam oczy, ale postanowiłam zmienić nieco make-up.
Co sądzicie?
P.S. Dziękuję za komentarze!

Jacket - No name
Hat, gloves - My Mom
Dress - Sh
Tights - Gatta
Overknee boots - Gift

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Zestaw bardzo ciekawy. Czerwone dodatki fanie kontrastują na tle czerni...☺
No i oczywiście modne kozaki za kolano i czapa ☺☺☺☺☺
I Love it ♥

Jasmine pisze...

how can u always look so amazing despite the cold weather !

Happy Valentine's Day Jas

Isabel pisze...

i love the pops of red!

Isabel @ Walk of Fashion

Lady at home pisze...

Dziękuję! Thanks!