niedziela, 27 czerwca 2010

Animal print


Mokre włosy mam!

Botki mają intensywniejszy kolor, ale tak wyszło...


Juhuu! Kręconko na słupku!

A tu sukienka całkiem solo!

W kurtce, żeby nie zmarznąć...


Niedzielny set - panterkowa sukienka bombka. No może niezupełnie typowa panterka,ale skrzyżowana z zebra ;-). Bombka naturalnie mojego autorstwa. Po bokach ma marszczenia, które dodają objętości w biodrach. Uwielbiam ją - nadaje sylwetce kształt i jest bardzo sexi. Nie szalałam dziś z biżuterią, jedynym dodatkiem są beżowe botki "open toe". Kocham obcasy w różnych wydaniach, choć mój mąż twierdzi, że to głupiutkie.
Sesja w deszczu, przed domem, stąd nieład we włosach.
Dziś byłam na grzybobraniu i muszę się pochwalić, że poza ogromną ilością kurek, znalazłam super miejsca do pstrykania fotek. Może wkrótce się wybiorę na porządną sesję...
Przeczytałam tekst i straszny bigos zrobiłam, ale niedziela usprawiedliwia brak sensu i logiki.
Miłego tygodnia!!!

Sukienka - ABJ Fashion (ja)
Botki - Allegro
Kurtka - Hala Targowa w Sanoku

Brak komentarzy: