niedziela, 13 czerwca 2010

Płaskie sandałki , paw i torcik bananowy












Trochę się zaniedbałam z blogowaniem, ale wylazło słońce i nagle okazało się, że jest multum rzeczy do zrobienia - w domu, w ogrodzie, w polu, no i zaowocowało to niezłą opalenizną i brakiem kontaktu ze światem zewnętrznym. Mam trochę nowych ciuszków, nowe sandałki i w ogóle kilka świetnych rzeczy do pokazania i mam nadzieję, że nadchodzący tydzień przyniesie plony w postaci postów.
A dziś pierwsze skrzypce dla mnie grają cudowne, płaskie sandałki z piórkami i innymi extra detalami. To prezent z River Island od kuzyna, który zna się na modzie jak niejedna kobieta! Dziwne, prawda? Za to sandałki boskie! Tunika to efekt tzw. polowań z dzieckiem na ręku, leginsy a`la latex sprawdziły się na placu zabaw i w wesołym miasteczku, które dziś odwiedziłam. Jako uzupełnienie trochę ukochanych błyskotek - pierścionki te co zwykle, nadal są na mojej top one liście, bransoletki te co zwykle(robię się nudna), naszyjnik z Allegro, a kolczyki nawet nie pamiętam skąd, ale to chyba Dorothy Perkins. Fryzura jak z lat 80- tych. Spoko. Aha, jeszcze torebka. Ja po prostu kocham torby w rozmiarze XXL! Przy mniejszej czuję się nieszczęśliwa. To lakierowane, granatowe cudo dostałam od mojego męża i kocham - mieści WSZYSTKO! Paznokcie na rękach pomalowałam na ulubiony odcień różu, a na stópkach tradycyjna czerwień. Muszę sobie sprawić lakier w kolorze kakao, ostatnio urzeka mnie ta barwa na każdym kroku.
A do zdjęć wkradł się pyszny torcik bananowy, bo truskawek już nie było w naszym sklepie. Chciałam coś lekkiego z owocami i pozostały banany, ale efekt końcowy jest nie do opisania - orgia smaku...Kocham Lato!!!

Tunika - Hause
Leginsy - Gift
Sandałki - Gift
Torebka - Gift
Pierścionki - Targ lokalny
Wisior - Allegro
Kolczyki - Dorothy Perkins
Bransoletki - Orsay

2 komentarze:

Aquamarine pisze...

Rany, sandały są przepiękne!

Bobs. pisze...

torcik! <3