czwartek, 24 czerwca 2010

Babydoll, blouse DIY, wedges and a little vintage






Szkoda, że jest tak mokro, bo zestaw świetnie prezentowałby się na sesji w lesie. A tu niestety tylko drzwi w tle! Za to kolory czekoladowe i cappuccino. Bluzka pochodzi z sh i pierwotnie była czarna. Ale stanęłam do walki uzbrojona w wybielacz i udało mi się zwyciężyć ten bój! Kolory wyszły rewelacyjne, a z paskiem i torebką (oba dodatki to vintage ze strychu Babci) mam od razu ochotę wyskoczyć na safari. W koturnach, a co! I z tym wielkim naszyjnikiem! Sukieneczka babydoll wyszła spod mojej ręki zeszłego lata i zastanawiam się jak prezentowałby się ten fason w wersji maxi? Spróbuję oczywiście i efekt zaprezentuję.


Blouse - SH
Dress - ABJ Fashion czyli ja
Pasek, torebka - Vintage
Naszyjnik, kolczyki - KDC
Koturny - Allegro

2 komentarze:

A new life pisze...

fajna sukienka... masz świetne nogi

kiwaczek2 pisze...

fajne koturny. no tak pogoda jest wręcz cudowna.