poniedziałek, 17 maja 2010

Hej ho! Na Komunię się szło!





Sukienka - ABJ Fashion
Marynarka - No name
Botki - Allegro
Pasek - No name
Korale - No name
Rajstopy - Gatta
Pierścionki - No name
Torebka - Gift

Tak. Wczoraj miałam zaszczyt uczestniczyć w I komunii mojej bratanicy Natalki. Oczywiście zdjęć z samego wydarzenia nie posiadam, gdyż w ramach sklerozy zostawiłam aparat w domu. Te fotki pstrykał mój brat i ze względu na to i na brak światła wyszły trochę marnie. Aha, wybaczcie też bałaganiarskie tło, rano panowało u mnie zamieszanie nad zamieszaniami. I czerwone spojrzenie też darujcie!
Sukienka, która mam na sobie ma fason bombki, co trochę widać, z przodu ma dwie wielkie kieszenie, z tyłu jest marszczona gumeczkami na plecach i uszyłam ja w sobotę. Wcześniej zrobiona kreacja musi poczekać na bardziej słoneczną aurę. Żeby, w związku z kolorem sukienki, nie było zbyt słodko,wybrałam czarne dodatki i długa marynarkę.Pochodzi z początków szkoły średniej i obskoczyła wszystkie egzaminy, akademie itp. A do tego nadal wygląda jak nowa! Botki kupiłam w zeszłym roku i jakoś ciągle brak okazji, by w nich śmigać, a naprawdę są świetne. Korale podprowadziłam mamie, rajstopki mają kwiecisty szlaczek. Torebka to urodzinowy prezent od przyjaciela- jest cudownie haftowana koralikami w etniczny wzór. I mój ulubiony pierścień- kiedyś zrobię mu wyraźną fotkę,bo wart jest tego. Jest czarno-biały, ozdobiony brylancikami.Śliczny, wygrzebałam go na targu za całe 3 zł!Komunia to piękne wydarzenie. Szkoda tylko, że pogoda była fatalna i w drodze z kościoła do domu zmokłam jak kura. Ale i tak było sympatycznie.

Brak komentarzy: